Софиевская Борщаговка

• Производитель: Другие
  • 567 грн

-
+
Гарантия на товар от производителя. Оплату можно осуществить наличными , карточкой или наложенным платежом в момент получения товара.
Данный товар можно забрать самостоятельно в одном из наших магазинов сети в Киеве или Чернигове
Доставка курьером по Киеву в день заказа 60 грн
Доставка товара по Украине осуществляется на одтеления Новой Почты , УкрПочты или другого перевозчика

Набір науково-ігровий Amazing Toys Стрибок у космос 31303

Це захоплююча подорож у безмежності космосу для маленьких вчених. Цей захоплюючий комплект призначений для того, щоб діти не лише поринули у світ астрономії, а й розвивали свої наукові дослідницькі навички. Ось ключові особливості цього набору:

1. Модель космічного корабля: До комплекту входить деталізована модель космічного корабля, яку дитина може зібрати самостійно, розвиваючи моторику та інженерні навички.

2. Навчальні ігри: Набір містить освітні ігри, які допоможуть дітям дізнатися більше про Сонячну систему, планети, зірки та інші астрономічні об'єкти.

3. Експерименти та завдання: Діти зможуть провести цікаві наукові експерименти, пов'язані з космосом, і виконати завдання, спрямовані на стимулювання їхнього навчального інтересу.

4. Розвиток інтересу до науки: Набір сприяє розвитку у дітей інтересу до науки та технології, відкриваючи перед ними дивовижні таємниці Всесвіту.

5. Безпечні матеріали: Іграшка виготовлена з безпечних матеріалів, забезпечуючи безпеку та турботу про маленьких дослідників.

Науково-грайовий набір "Amazing Toys Пригода в космосі 31303" не лише дозволяє дітям цікаво провести час, але й надихає їх на подальші відкриття у світі науки.

Можете купити вже сьогодні!

Характеристики
Вес 1,9 кг
Вид научно-игровой набор
Категория товара Настільні ігри
Количество деталей 210
Материал комбинированный
Производитель Другие
Страна производитель Китай
Тип Набір
Возраст от 6 лет

Написать отзыв

Примечание: HTML разметка не поддерживается! Используйте обычный текст.
    Плохо           Хорошо